Prekių grąžinimas

Informuojame, kad galite grąžinti visas „Lota.lt“ parduodamas prekes, išskyrus išimtis, numatytas Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje. Pagal Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalį, pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis.

Dėl prekių grąžinimo susisiekite el.paštu: info@lota.lt

Prekių Grąžinimo / Keitimo Būdai:

 Per Paštomatą:

  • Užregistruokite siuntą naudodamiesi savo pasirinkto paštomato teikėjo svetaine ar mobiliosios programėlės funkcionalumu.

  • Supakuokite prekę į tinkamą pakuotę ir įdėkite ją į nurodytą paštomato skyrių.

  • Transportavimo išlaidos priklauso nuo pasirinkto paštomato teikėjo tarifų.

Svarbi Informacija:

  • Už grąžinamos prekės transportavimo išlaidas pinigai negrąžinami.

Grąžinimo Sąlygos:

  • Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje.
  • Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Tai netaikoma nekokybiškoms prekėms.
  • Pinigai bus pervesti per 1-7 dienas nuo grąžinamos siuntos gavimo.

Skundų / Ginčų Sprendimas ir EGS Platforma:

  • Norėdami pateikti skundą, kreipkitės į „Lota.lt“ administraciją el. paštu info@lota.lt.
  • Jei nesate patenkinti sprendimu, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba užpildyti formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.