D.U.K

Dažniausiai Užduodami Klausimai (D.U.K.)

1. Kaip užsisakyti? Pasirinkite norimas prekes, įdėkite jas į krepšelį ir sekite užsakymo formavimo instrukcijas. Užsakymą galite atlikti kaip svečias arba prisiregistravęs vartotojas.

2. Kokie yra pristatymo terminai ir sąlygos? Pristatymo būdai apima pristatymą kurjeriu, DPD, Omniva ir LP Express paštomatais. Pristatymo terminai yra 3-10 darbo dienų. Detalesnę informaciją rasite pirkinių krepšelio puslapyje.

3. Kaip grąžinti prekę? Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo. Ji turi būti neapgadinta ir nepanaudota. Grąžinimo išlaidas apmoka klientas.

4. Kaip susisiekti dėl pagalbos? Jei turite klausimų, prašome kreiptis el. paštu info@lota.lt.

5. Kokie yra apmokėjimo būdai? Priimame įvairius apmokėjimo būdus, įskaitant kreditines ir debetines korteles, banko pervedimus bei atsiskaitymą per internetinę bankininkystę.

6. Ar yra nuolaidų ar specialių pasiūlymų? Sekite mūsų naujienas ir pasiūlymus svetainėje bei socialinėse medijose.

7. Kaip užtikrinama prekių kokybė? Mes atidžiai atrinkame tiekėjus ir užtikriname, kad visos prekės atitinka aukščiausius kokybės standartus.

8. Ar saugu apsipirkti parduotuvėje? Mūsų svetainė naudoja šiuolaikines saugumo technologijas, užtikrinančias jūsų duomenų ir mokėjimo informacijos apsaugą.