Prekių grąžinimas
Informuojame, kad galite grąžinti visas „Lota.lt“ parduodamas prekes, išskyrus išimtis, numatytas Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje. Pagal Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalį, pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis.
Dėl prekių grąžinimo susisiekite el.paštu: info@lota.lt
Prekių Grąžinimo / Keitimo Būdai:
Per Paštomatą:
-
Užregistruokite siuntą naudodamiesi savo pasirinkto paštomato teikėjo svetaine ar mobiliosios programėlės funkcionalumu.
-
Supakuokite prekę į tinkamą pakuotę ir įdėkite ją į nurodytą paštomato skyrių.
-
Transportavimo išlaidos priklauso nuo pasirinkto paštomato teikėjo tarifų.
Svarbi Informacija:
- Už grąžinamos prekės transportavimo išlaidas pinigai negrąžinami.
Grąžinimo Sąlygos:
- Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje.
- Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Tai netaikoma nekokybiškoms prekėms.
- Pinigai bus pervesti per 1-7 dienas nuo grąžinamos siuntos gavimo.
Skundų / Ginčų Sprendimas ir EGS Platforma:
- Norėdami pateikti skundą, kreipkitės į „Lota.lt“ administraciją el. paštu info@lota.lt.
- Jei nesate patenkinti sprendimu, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba užpildyti formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.