Grąžinimo taisyklės

  • Grąžinimo sąlygos:

    • Pas mus įsigytas prekes galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos.
    • Ne maisto prekes grąžinti galima, jei prekė nebuvo sugadinta arba pradaryta, prekė nebuvo naudojama ir neturi išorinių pažeidimų.
    • Maisto prekes galima grąžinti tik tuo atveju, jei galiojimas laikas yra pasibaigęs arba akivaizdūs prekės kokybės pakitimai;
    • Grąžinant kokybišką prekę, už jos grąžinimą ir grąžinimo išlaidas atsakingas pirkėjas.
    • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
    • Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu į asmeninę pirkėjo sąskaitą per dešimt darbo dienų.
       

    Kaip grąžinti:

    Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. laišku į info@lota.lt.

    Laiške nurodykite užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą bei priežastį, pageidautiną grąžinimo datą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį.
    Prekę reikia grąžinti sutartu adresu: Gedimino 44A, LT-82168,  Radviliškis.